Over mij

Mijn naam is Ans Schoone. Ik heb meer dan 30 jaar werkervaring als office-manager, secretaresse en coördinator facilities. In deze functies is het aanbrengen van orde en structuur, organiseren van zaken in hectische situaties en het bewaren van overzicht noodzakelijk om werkzaamheden goed te kunnen laten verlopen. 

Als Professional Organizer en Vastgoedstyliste komen mijn kennis, ervaringen en persoonlijke kwaliteiten hierin samen. Ik wil u dan ook graag begeleiden, motiveren en coachen bij het aanleren van nieuwe vaardigheden. Hierdoor krijgt u meer structuur en overzicht, wat zorgt voor meer rust en ontspanning in uw dagelijkse activiteiten.

Orde en structuur is niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid, het kan ook zijn dat u tijdelijk een steuntje in de rug nodig heeft. Daarom wordt er voor elke klant in iedere situatie een plan en/of strategie op maat gemaakt dat eenvoudig te volgen is zodat het gewenste resultaat wordt bereikt.

Ik ben aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO).