Over mij

Mijn naam is Ans Schoone en ik ben woonachtig in Etten-Leur.

In 2018 heb ik de opleiding Professional Organizer en in 2019 de opleiding als Vastgoedstyliste afgerond. In September 2019 ben ik mijn bedrijf ” Schoone Organizing” gestart.

Mede door mijn jarenlange werkervaring als office-manager, secretaresse en personal assistent, is het aanbrengen van orde en structuur, het organiseren van zaken in hectische situaties en het bewaren van overzicht noodzakelijk om werkzaamheden goed te kunnen laten verlopen. 

Als Professional Organizer zet ik mijn kennis en ervaring in om u te helpen weer grip en overzicht over te krijgen over uw huis, werkplek, spullen, papieren en tijd. Misschien voelt het alsof u het overzicht kwijt bent en geen controle meer heeft. Juist door dan met kleine praktische dingen aan de slag te gaan krijgt u de rust en de controle terug.

Mocht u verhuizen en u ziet op tegen alle zaken die hiervoor geregeld dienen te worden, denk aan het uitzoeken en inpakken van spullen, het regelen van de administratieve zaken, maar ook de styling voor verkoop en het inrichten van uw nieuwe woning zodat u met een schone lei kan beginnen. Ik kan u hierbij begeleiden zodat alles op rolletjes loopt.

Orde en structuur is niet voor iedereen een vanzelfsprekendheid, maar het kan ook zijn dat u door omstandigheden (echtscheiding, mantelzorg, overlijden naasten) tijdelijk een steuntje in de rug nodig hebt. Daarom wordt er voor iedere klant in zijn/haar situatie een plan en/of strategie op maat gemaakt dat eenvoudig is te volgen, zodat het door u gewenste resultaat wordt bereikt. Hierdoor krijgt u meer structuur en overzicht, wat zorgt voor meer rust en ontspanning in uw dagelijkse activiteiten.